Cena produktu je důležitý, ale často také problematický prvek celého podnikání. Stanovit si s...
BLOG
PRODEJNÍ TEXT, aneb tři klíčové otázky prodejního textu
Napsat prodejní text bývá pro spoustu lidí docela oříšek. Většinou neví, co všechno by ke svým pro...
Fáze prodeje (model AIDA)
Sami to určitě znáte. Občas vidíte nějaký produkt a zkrátka ho musíte mít. A když ne hned,...
Jedinečný prodejní argument
Možná ho znáte pod pojmem USP (unique selling proposition), anebo jako konkurenční vý...
Náš zákazník, náš pán
Znáte dobře vašeho zákazníka, tedy toho, pro kterého tvoříte vaše výrobky a služby? ...
Produktová fotografie v domácích podmínkách
Fotka prodává a vytváří emoce. Někdy člověku stačí pouze skvěle provedená fotografie a on ...
DESATERO pro podnikatele v tvůrčím odvětví
Je pár věcí, co by měl vědět ˇa praktikovat každý, nejen tvůrčí, podnikatel, když začíná p...
ZAČÍNÁM PODNIKAT ... 3 základní otázky, na které je třeba si při startu odpovědět?
Než vůbec začnete nabízet svůj vypiplaný produkt nebo službu, je třeba testovat. Ale je nutné vědě...
8 položek celkem