Produktová fotografie v domácích podmínkách

produktova fotka

 

Fotka prodává a vytváří emoce. Někdy člověku stačí pouze skvěle provedená fotografie a on má pocit, že ten produkt zkrátka musí mít bez ohledu na cenu. Určitě se vám to také již někdy stalo.

A proto:

  1. Foťte v přirozeném denním světle. Ne na přímém slunci. Ne brzy ráno (ale až vyjde slunce nad obzor), ne v pravé poledne ani po západu slunce.
  2. Přemýšlejte o kompozici fotografie. Zkuste produkt vyfotit na dvou, třech různých pozadí/místech a různých úhlů, pokud se vám to napoprvé nezdá.
  3. Hezkou fotku pořídíte i chytrým telefonem (i když zrcadlovka je zrcadlovka????).
  4. Méně je více. V jednoduchosti kompozice je síla. Nemějte na fotce příliš mnoho prvků. Hlavní produkt se tam pak může lehce „ztratit“.
  5. Nemáte správné pozadí? Pomozte si bílým prostěradlem nebo rolí papíru, kterou připevněte na zeď a nechte viset dolů (udělám vám tak 3D bílé neutrální prostředí). Nebo si v hobby marketu kupte kus tapety v roli. Najdete tam nepřeberné množství vzorů/desénů, které poslouží stejně.
  6. Jako pomocné komponenty zkuste využít přírodniny nebo hrubé materiály (rozbité omítky, staré dřevo, beton apod.)… využijte sílu kontrastu.
  7. Studujte a inspirujte se profesionály třeba ZDE nebo TADY.

 

***www.petrauharcek.cz***

Marketing a procesy v tvůrčím podnikání

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení