Fotka prodává a vytváří emoce. Někdy člověku stačí pouze skvěle provedená fotografie a on má pocit, že ten produkt zkrátka musí mít bez ohledu na cenu. Určitě se vám to také již někdy stalo.
A proto:
- Foťte v přirozeném denním světle. Ne na přímém slunci. Ne brzy ráno (ale až vyjde slunce nad obzor), ne v pravé poledne ani po západu slunce.
- Přemýšlejte o kompozici fotografie. Zkuste produkt vyfotit na dvou, třech různých pozadí/místech a různých úhlů, pokud se vám to napoprvé nezdá.
- Hezkou fotku pořídíte i chytrým telefonem (i když zrcadlovka je zrcadlovka????).
- Méně je více. V jednoduchosti kompozice je síla. Nemějte na fotce příliš mnoho prvků. Hlavní produkt se tam pak může lehce „ztratit“.
- Nemáte správné pozadí? Pomozte si bílým prostěradlem nebo rolí papíru, kterou připevněte na zeď a nechte viset dolů (udělám vám tak 3D bílé neutrální prostředí). Nebo si v hobby marketu kupte kus tapety v roli. Najdete tam nepřeberné množství vzorů/desénů, které poslouží stejně.
- Jako pomocné komponenty zkuste využít přírodniny nebo hrubé materiály (rozbité omítky, staré dřevo, beton apod.)… využijte sílu kontrastu.
- Studujte a inspirujte se profesionály třeba ZDE nebo TADY.
***www.petrauharcek.cz***
Marketing a procesy v tvůrčím podnikání