Napsat prodejní text bývá pro spoustu lidí docela oříšek. Většinou neví, co všechno by ke svým produktům a službám napsali, a tak popisují barvy, rozměry, anebo píší o sobě, co umí.
Důležité je však psát o tom, co váš produkt nebo služba přinese vašemu zákazníkovi. Jak mu zlepší jeho život. Jaké benefity váš produktu má a jak mu konzultace s vámi dá jasný směr jeho dalšího počínání, jak se po sezení s vámi bude cítit.
Ve svých prodejních textech tedy odpovězte na tyto tři stěžejní otázky:
***Co chcete, aby zákazník věděl?***
Tedy vědět, co prodávám. Znát benefity vašich produktů a služeb. Neprodávat jen funkce, ale hlavně benefity (tedy, neprodávejte mobil s kapacitou 40 GB, ale mobil, který zvládne 1000 skladeb, 2500 běžných fotografií, 2500 Live Photo fotek a 2 hodiny 4k videa při rychlosti 30 snímků za sekundu).
***Co chcete, aby cítil?***
Znát hodnotu, funkci a hlavně přínos produktu pro zákazníka. (s vaším telefonem tak bude zákazník mít celé album fotek a videí z jeho dovolené, které může okamžitě sdílet třeba s babičkou nebo si může bez problému nahrát celý fotbalový zápas jeho oblíbeného týmu)
***Co chcete, aby udělal?***
Jasně definovaná výzva k akci.
Naveďte zákazníka na webovou stránku, kde si daný produkt může ihned zakoupit. Nebo ho hned propojte s vaším kalendářem pro rezervaci konzultace s vámi.
Ukažte, že problémům zákazníků rozumíte a umíte jim pomoci.
Oni nekupují vaše produkty a služby, ale TO, CO PRO NĚ DĚLAJÍ A JAK JIM POMOHOU.
***www.petrauharcek.cz***
Marketing a procesy v tvůrčím podnikání