PRODEJNÍ TEXT, aneb tři klíčové otázky prodejního textu

prodejni text - klicove otazky_1

Napsat prodejní text bývá pro spoustu lidí docela oříšek. Většinou neví, co všechno by ke svým produktům a službám napsali, a tak popisují barvy, rozměry, anebo píší o sobě, co umí.

Důležité je však psát o tom, co váš produkt nebo služba přinese vašemu zákazníkovi. Jak mu zlepší jeho život. Jaké benefity váš produktu má a jak mu konzultace s vámi dá jasný směr jeho dalšího počínání, jak se po sezení s vámi bude cítit. 

Ve svých prodejních textech tedy odpovězte na tyto tři stěžejní otázky:

***Co chcete, aby zákazník věděl?***

Tedy vědět, co prodávám. Znát benefity vašich produktů a služeb. Neprodávat jen funkce, ale hlavně benefity (tedy, neprodávejte mobil s kapacitou 40 GB, ale mobil, který zvládne 1000 skladeb, 2500 běžných fotografií, 2500 Live Photo fotek a 2 hodiny 4k videa při rychlosti 30 snímků za sekundu).

***Co chcete, aby cítil?***

Znát hodnotu, funkci a hlavně přínos produktu pro zákazníka. (s vaším telefonem tak bude zákazník mít celé album fotek a videí z jeho dovolené, které může okamžitě sdílet třeba s babičkou nebo si může bez problému nahrát celý fotbalový zápas jeho oblíbeného týmu)

***Co chcete, aby udělal?***

Jasně definovaná výzva k akci.

Naveďte zákazníka na webovou stránku, kde si daný produkt může ihned zakoupit. Nebo ho hned propojte s vaším kalendářem pro rezervaci konzultace s vámi.

 

Ukažte, že problémům zákazníků rozumíte a umíte jim pomoci.

Oni nekupují vaše produkty a služby, ale TO, CO PRO NĚ DĚLAJÍ A JAK JIM POMOHOU.

 

 

***www.petrauharcek.cz***

Marketing a procesy v tvůrčím podnikání

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení