Bussiness konzultace (3 měsíční, 6x1hod.)

3 měsíční marketingová spolupráce pro podporu vaší značky.

Podnikání je proces. Věci se většinou nezmění jen tak přes noc. Dlouhodobější mentoring a podpora je vždy efektivnější než jednorázová konzultace, kde sice získáte jasné další kroky, ale jejich implementaci je pak vždy vhodné vyhodnocovat a konzultovat dále.

Skladem
Kód: 47
9 000 Kč

Konzultace především pro drobné podnikatelky v tvůrčím a řemeslném podnikání, tedy v oboru, který je mi nejbližší.

 

Doba konzultace 3 měsíční spolupráce: celkem 6 schůzek, 1hod. á schůzka (schůzka každých 14 dní - ideální doba pro implementaci dílčích cílů), která zahrnuje mou podporu a komplexní péči při stanovení, implementaci a vyhodnocování jednotlivých kroků.

 

Cena konzultace obsahuje i moji přípravu předem - dle plánů, cílů a "next steps" konzultací.

  

Obsah konzultace:

Nejčastějšími tématy konzultací jsou:

  • Správný podnikatelský mindset (Když budete myslet jako zaměstnanec, tedy tak nějak čekat, jaké nápady (a peníze) přijdou "z hůry", daleko se nedostanete. Uvědomit si, že jste tvůrcem vašeho života (a fin. zabezpečení) dá občas fušku.)
  • Poslání značky (Jak jednoduše specifikovat vaši práci, její důvod a změnu, kterou vašemu ideálnímu zákazníkovi přinese?)
  • Niche (Víte, kde na trhu je vaše místo a na jakou cílovou skupinu, jaký segment trhu cílíte? Nikdy totiž neprodáváme všem.)
  • Ideální zákazník (Vědět komu prodávám je základ. Nikdy neprodáváme všem, protože když prodáváte všem, neprodáte "nic".)
  • Cenotvorba (Správné nastavení ceny je alfa a omega podnikání. Je důležitá hlavně proto, aby vaše podnikání nebyl jen drahý koníček. Víte, jak si do vaší ceny započíst opravdu všechny nákladové položky a díky správné ceně pak zamezit třeba přetlaku zakázek?)
  • Prodejní trychtýř/ Pyramida produktů (Máte správně vystavěnou cestu vašeho zákazníka? Víte, odkud k vám zákazník přichází a kam má vést jeho další cesta ve vašem portfoliu produktů?)
  • Copywritting (Mluvíte řečí vašeho kmene? Volíte správné prodejní argumenty? Znáte svůj jedinečný prodejní argument?)
  • Obsahový marketing – sociální sítě, blogy, spolupráce s médii (Kde všude o sobě dáváte vědět? Kde vás zákazník najde a co se od vás dozví? Dokáže z vaší prezentace nasát tu správnou atmosféru a touhu výrobek zakoupit?)
  • Reklama (Reklama pro vás nemusí být striktně placená záležitost. Víte, kde všude se můžete promovat, a to zcela zdarma?)
  • Prodejní kanály (Váš e-shop nemusí být jediným vaším kanálem. Víte, kde a jak svůj prodej navýšit?)
  • Procesy (Správně nastavené procesy ulehčí spoustu práce a vaši výrobu udělá mnohem efektivnější.)
  • Strategie (Každé podnikání potřebuje plán a strategii, zkrátka vědět, kdy začít s výrobou na vánoční sezónu, jak využít "mrtvé" měsíce, jak proniknout na další trhy apod.)

 

Forma konzultace:

  • Před první konzultací obdržíte vstupní dotazník, aby následná konzultace byla maximálně efektivní a věcná
  • Po jeho vyplnění se vám ozvu s nabídkou termínů
  • Na každé konzultaci revize splnění cílů, stanovení cílů na dalších období, next steps
  • Po každé konzultaci zápis vč. stanovení dílčích cílů, tipů na literaturu, podcast aj.
  • Setkání jsou on-line, a to přes platformu typu Google Meet, Zoom, StreamYard, Skype (dle vašich preferencí)
  • Jednotlivé konzultace trvají 1hodinu a odnesete si z nich plno aha momentů, tipů a konkrétních postupů 
  • Implementace doporučených kroků vám většinou nezabere den ani dva, ale trvá několik dní či týdnů – ne všechny změny se projeví hned

 

Výstup konzultace:

  • Po každé konzultaci obdržíte zápis s doporučenými dílčími kroky, cíli a postupy k řešení vaší situace
  • Na konci spolupráce celkové zhodnocení spolupráce a oboustranná zpětná vazba
  • Obsahem zápisů jsou i tipy na literaturu či další zdroje, které je vhodné k problematice dostudovat